ROCK TO THE RHYTHM AND BOP TO THE BEAT OF THE RADIO.

Kristian Anttila @ Whisky Mist

Publicerad 2012-11-22 00:14:00 i Gigs,

Igår var jag, Lina och Celine och såg Kristian Anttila spela på en väldigt exlusiv klubb kallad Whisky Mist. Där har bland annat kändisar som Kate Moss, Jack White och Axl Rose hängt, lite coolt. Har nu i efterhand förstått att man egentligen behöver vara medlem för att få komma in på den klubben (och antagligen äga en förmögenhet..). Jag vet inte riktigt varför det här eventet var öppet för "allmänheten", eller ja, man var tvungen att maila och skriva upp sig på gästlista för att komma in, men ändå. Det var iallafall ett mysigt ställe, kändes dock lite väl poshigt och man kände sig en aning felplacerad.. Jag tror att det även bjöds på alkohol... men det var ingen som riktigt vågade ta.. hahaha.

Det var två förband som spelade först Ground Bound Birds, som bland annat varit förband till Pete i Stockholm och Paris. Sen spelade Melody Nelson, dom var riiiiktigt grymma! Lite som en blandning av The Doors och The Jimi Hendrix Experience, fantastiskt med andra ord. Kolla upp dem!!

Sen spelade Kristian, både jag och Lina var lite skeptiska till hur hans spelning skulle bli. Med tanke på att vi båda var helt fascinerade av förbandet och misstänkte att han inte skulle kunna slå dem. Det gjorde han inte heller... Spelningen var definitivt helt okej och det var kul att se honom, med tanke på att jag lyssnade väldigt mycket på honom när jag gick i 7an. Men det var tyvärr inte mer än så.. Han var ju väldigt trevlig att titta på i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

19årig tjej som försöker skaffa sig något slags liv i east London. Lever för musiken. Så det är pretty much vad bloggen handlar om, livet och musik x

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela