ROCK TO THE RHYTHM AND BOP TO THE BEAT OF THE RADIO.

Catfish & The Bottlemen @ KOKO

Publicerad 2012-11-26 12:45:23 i Life,

I fredags såg jag, Lina och Felicia Catfish & The Bottlemen på KOKO i Camden. Helt klart det fetaste stället jag besökt, flera våningar inredda i grym stil. Enda nackdelen var att dom spelade så hög musik så att det inte gick att snacka mellan gigen.. Catfish spelning var definitivt den bästa jag sett med dem. Jag körde på, sjöng med i låtarna och hade typ the time of my life. Van kollade/pekade på mig från scenen vid ett tillfälle och sa "you know this, don't you?" och flirtade haha. 
 
Träffade honom efter spelningen och snackade med honom en bra stund. Så trevlig/mysig kille. Han sa att jag var pretty much den enda han kollade på från scenen för att jag kunde lyricsen och såg ut att ha så kul..... Han bjöd med oss in på drinkar, men det blev tyvärr inget med det sen ändå... För han var tvungen att dra till hotellet. Men innan dess så presenterade han oss för några av de andra bandmedlemmarna, även dom hade tydligen sett mig från scenen... Haha.. Men jaja, det gjorde ju dom glada iallafall och jag var glad, så win-win. 
 
När jag kom hem fick jag ett meddelande på twitter där Van bad om ursäkt för att han drog iväg sådär. Hade ju verkligen inte behövts, men fint att han skickade det ändå :) Längtar verkligen tills jag får se dem igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

19årig tjej som försöker skaffa sig något slags liv i east London. Lever för musiken. Så det är pretty much vad bloggen handlar om, livet och musik x

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela