ROCK TO THE RHYTHM AND BOP TO THE BEAT OF THE RADIO.

Sharks @ Old Blue Last.

Publicerad 2012-12-14 19:46:00 i Life,

Igår såg jag dessa pojkar (Sharks) på Old Blue Last, inte så långt ifrån där jag bor. Har velat se dem ett bra tag, har lyssnat på dem i drygt ett år. Sen jag fick reda på att dom var support till Tribes på deras Baby tour som var i våras. Sharks spelar lite "punkigare" musik än vad jag vanligtvis lyssnar på, men jag gillar det starkt. Dessutom är ju sångaren inte dåligt trevlig att tittat på (killen till vänster).. Var lite väl fascinerad av hans tatueringar igår och kände bara att jag vill fylla hela ena min arm med massa saker haha. 
 
Check 'em out x

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

19årig tjej som försöker skaffa sig något slags liv i east London. Lever för musiken. Så det är pretty much vad bloggen handlar om, livet och musik x

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela